top of page

Desperta ha ganado un premio! Premi a l'art i la natura!

Desperta, art i natura gana el premio Lluís Martí en Barcelona, en su 9a edición. Premio al Voluntariado Socioambiental, por las personas y el planeta.






Cast.


Entre el 25 de noviembre y el 15 de diciembre, en Girona, Lleida, Tarragona y finalmente, en Barcelona, se llevaron a cabo los actos de entrega de los premios Lluís Martí al Voluntariado Socioambiental, en el marco de la celebración del Día Internacional del Voluntariado con la Federació Catalana de Voluntariat Social y la Xarxa per la Conservació de la Natura.


El proyecto "Desperta, art i natura", que impulsamos desde la asociación animal latitude, ha ganado el premio en Barcelona! Estamos muy agradecidas por el reconocimiento al trabajo realizado desde el año 2019, organizando actividades, itinerarios, talleres para acercar a las personas a la naturaleza a través del arte... e impulsando grupos participativos con la salud, el arte y la naturaleza como hilo conductor.


El proyecto lleva a cabo la mayoría de las actividades en Barcelona, presente en el menú del proyecto RECETAS del Barcelona Institute for Global Health (ISGlobal), en diferentes distritos de la ciudad haciendo red con entidades y la Xarxa d'Espais Ambientals de Barcelona (XEAB) del Ayuntamiento de Barcelona. Pero también realiza actividades en el Ripollès, concretamente en Sant Joan de les Abadesses (donde nació el proyecto en 2019 acompañadas por la ilustradora Gemma Capdevila). Se destaca el colectivo autogestionado que surgió a raíz de un llamado hecho desde la entidad, y organizando el encuentro en el Jardí del Silenci. Este espacio verde y proyecto cultural gestionado por la asociación "Salvem el Jardí 2014" se convirtió en el lugar de encuentro de abril a octubre, y de noviembre a marzo nos ubicamos en en el centro cívico Lluïsos de Gràcia, donde estamos preparando una exposición como retorno a la comunidad.


Para saber más de nuestras actividades o formar parte de un colectivo, se puede contactar con nosotras escribiendo al correo electrónico info@animallatitude.org. También organizamos eventos a medida, ¡y nos encanta hacer sinergia, así que pónganse en contacto!


Agradecemos la colaboración de artistas, entidades y ayuntamientos que confían en nosotros y en las actividades que llevamos a cabo. Xarxa per a la Conservació de la Natura SCEA - Societat Catalana d'Educació Ambiental Bosc Turull, Jardí del Silenci, Cooperativa Espai Ambiental, CEA Alt Ter, Ajuntament de Sant Joan de les Abadesses, Interarts Foundation, entre otros.


Cat.



Entre el 25 de novembre i el 15 de desembre, a Girona, Lleida, Tarragona i finalment, a Barcelona, s'ha fet els actes d'entrega dels premis Lluís Martí al Voluntariat Socioambiental, en el marc de la celebració del Dia Internacional del Voluntariat amb la Federació Catalana de Voluntariat Social i la Xarxa per la Conservació de la Natura.


El projecte "Desperta, art i natura", que impulsem des de l'associació animal latitude, ha guanyat el premi a Barcelona! Estem molt agraïdes pel reconeixement de la feina feta des de l'any 2019, organitzant activitats, itineraris, tallers per apropar a les persones a la natura a través de l'art... i impulsant grups participatius amb la salut, l'art i la natura com a fil conductor.


El projecte porta a terme la majoria de les activitats a Barcelona, present al menú del projecte RECETAS de l'Barcelona Institute for Global Health (ISGlobal), en diferents districtes de la ciutat fent xarxa amb entitats i la Xarxa d'Espais Ambientals de Barcelona (XEAB) de l'Ajuntament de Barcelona. Però també fa activitats al Ripollès, concretament a Sant Joan de les Abadesses (on va néixer el projecte el 2019 acompanyades per la il·lustradora Gemma Capdevila). Es destaca el col·lectiu autogestionat que va néixer arran d'una crida que es va fer des de l'entitat, i organitzant la trobada al Jardí del Silenci. Aquest espai verd i projecte cultural gestionat per l'associació "Salvem el Jardí 2014", es va convertir en el lloc de trobada d'abril a octubre, i de novembre a març ens emplacem als Lluïsos de Gràcia, on estem preparant una exposició com a retorn a la comunitat.


Si us interessen les nostres activitats, o voleu formar part d'un col·lectiu, seguiu-nos a les xarxes, o escriviu-nos a info@animallatitude.org. També organitzem esdeveniments a mida, i ens encanta fer sinergia, així que poseu-vos en contacte!



Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page